12w07b-ben javítva:
-
Bárány animáció (SMP)
-
Mob teremtésénél a játék összeomlik
Lényeges hibák amik még nincsenek
kijavítva benne:
-
Nincsenek barlangok
-
Föld alatti világítás nem működik (pl.: fáklya nélkül lehet látni)
-
Előfordul, hogy nincs fa a tajga éghajlaton
-
Térkép nem jeleníti meg a havas területeket
12w07b Snapshot:
Új pályamagasság hozzáadva (128 helyet most már 256). Az új pályaformátum neve „Anvil”. Block ID 256-ról megnövelve 4096-ra (a játék még nem használja ki teljesen).
- Redstone által vezérelhető fényforrás (redstone lámpa)
- Minden állat új mozgási rendszert kapott (jelenleg még nem tökéletes)
- NPC falusiak benépesítik a falvakat aszerint ahány ház van, gyerek NPC megjelenése (gyerek NPC akik mindig futkároznak :) )
- Néhány éjszaka rosszabb lesz az NPC falvakban mint máshol
- Kijavított megvilágítási hibák (pl.: sötét blokkok)
- [BUG] A víz átlátszóbb (lelátni a tavak/tengerek aljára, víz alatt jobb látásmód)
- Éjszaka a zombik csoportosan támadják a falusiakat
A vízszint továbbra is 64-dik szinten van. A felhőzet magassága jelenleg 132 szinten található.
Jelenleg nem generálódik blokk 128 szint felett, de építeni természetesen 256-ig lehet.
Ami még nem került be:
- Falusiaknak lesz valamilyen védelme a
zombik ellen [Vas golem]
- Összecsapások (csaták) a zombik és az NPC
között
A frissítés automatikusan átkonvertálja a régi 128 magas világokat 256-ra. A snapshot (frissítés előzetes) használata előtt mindenképpen készíts biztonsági másolatot. Az új mentési formátum az MCA, ami az MCR mellett foglal majd helyet.
Letöltés:
12w07b
12w07a
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése